trwa ładowanie

BEZPIECZEŃSTWO

W Hotelu Klimczok

Szanowni Państwo, 

przypominamy iż od 16 kwietnia obowiązuje  nakaz zasłaniania ust i nosa w miejscach ogólnodostępnych. Prosimy o stosowanie się do zaleceń.

KORONAWIRUS - KODEKS DOBRYCH PRAKTYK

I RECEPCJA

Stosowanie  przez pracowników obsługi hotelu maseczek/przyłbic ochronnych. 

Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka bellboy, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby hotelu.

Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym.

Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce.

Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.

Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.

Informowanie Gości  o  wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu

Zachęcanie Gości do płacenia kartą płatniczą.

II POKÓJ HOTELOWY

Obowiązkowe ozonowanie każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego, oraz na prośbę Gości, podczas pobytu w hotelu po uprzednim ustaleniu godzin w jakich pokój będzie dostępny.

Dezynfekcja urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju oraz wietrzenie pokoju hotelowego.

Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.

Po każdym pobycie Gościa, pokój hotelowy zostaje zdezynfekowany.

III RESTAURACJA I BAR

Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji i baru.

Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracjach hotelowych i barach.

Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, menaży , porcelany,  tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.

Stosowanie przez pracowników restauracji i baru maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.

IV POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym oraz na piętrach hotelu. 

Szczegółowa dezynfekcja 2 razy na dobę pomieszczeń wspólnych: sale zabaw, pokój gier, sale ćwiczeń itp.

Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu.

Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z kids club.

Regularna dezynfekcja wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów. 

Dezynfekcja wind hotelowych

V SPA & Wellness

Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego Gościa do SPA, wellnes, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia przyjęcie Gościa na zabieg oraz przebywanie w strefie wellnes, procedura może  być powtórzona - decyduje pracownik spa, Welless.

Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z pomieszczeń SPA & Wellness.

Zachowanie bezpiecznej liczby osób oczekujących w poczekalni SPA & Wellness i odległości pomiędzy nimi. Każdorazowa dezynfekcja blatów, foteli oraz kanap, menu w poczekalni.

Regularna dezynfekcja wszystkich pomieszczeń, sprzętów, kosmetyków.

Każdorazowa, po użyciu, dezynfekcja sprzętów udostępnianych Gościom: rowery, leżaki, kije, itp.

Wprowadzenie bezpiecznej odległości między stanowiskami kosmetycznymi, urządzeniami w siłowni,  itp.

Stosowanie przez personel SPA & Wellness maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.

VI PRACOWNICY

Przestrzeganie pracy w maseczkach.

Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO (monitory w przestrzeniach wspólnych dla pracowników).

Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.

Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.

Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej  odległości.

VII OGÓLNE

Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.

Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.

Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską 

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij